mandag den 6. oktober 2008

Status fra Charlotte

Ja, vi har været lidt stille på bloggen de seneste uger:)
Jeg har endnu ikke fået svar på min essay-prøve på TekSam, som jeg venter på med længsel!
Lige nu befinder jeg mig på nogle måder mit mellem to stole, da jeg først officielt er indskrevet som specialestuderende, når jeg har bestået kurset på TekSam. Alligevel er det rigtig rart at have prøven overstået og have fokus på vores speciale om sundhedscentre. For selvom vi har været stille på bloggen har vi ikke været stille i den virkelige speciale verden!
Vi har haft nogle super gode møder med gode samtaler og diskussioner, som har ført til erkendelser, beslutninger og opgaver, som alt trækker i retningen af, at vi langsomt bevæger os mod en fokusering i specialet. Så den skal nok komme...

Ingen kommentarer: