fredag den 14. november 2008

Indien og speciale

Mens jeg spiser frokost tænker jeg over at de næste tre uger bliver ret interessante. Jo, for på tirsdag tager Berit til Indien og jeg skal så arbejde solo.
Det bliver sååå fedt for Berit...Det er det fedeste tidspunkt her midt i efteråret, at komme til varme og ferie! Jeg er næsten ikke misundelig!!!
Det er måske lidt mærkeligt, men jeg glæder mig lidt til at skulle arbejde alene på specialet nogle uger. Jeg føler også, at vi har lagt en god plan for, hvad jeg skal lave mens Berit er væk og det er altid et godt udgangspunkt for mig for at kunne fokusere på opgaven!

Så det er med en god følelse af spændthed jeg ser frem mod de næste tre ugers speciale arbejde.

Rigtig god ferie-Berit. Nyd det og kun det 800%.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror Berit vil savne f.eks. dejlig sne i DK. Og husk - du har nu en unik mulighed for at omskrive det hele hvis du har lyst til det - når Berit kommer hjem efter 3 uger kan hun absolut intet huske! :-) Hygge herfra. David

Berit sagde ...

Jeg husker!!!

Men har selvfølgelig begrænsede rettigheder når jeg nu sådan bare rejser langt væk:-)