onsdag den 14. januar 2009

For fanden da

ja undskyld overskriften, men min nye fine bog (Health Promotion af Tones og Green), som vi i øvrigt anser som lidt af en bibel på sundhedsfremme planlægningsområdet er ved at gå i stykker!!

Den er 3 måneder gammel, kostede i nærheden af 500 kr (er købt på amazon). Jeg er så sur over det, den bog skulle have været sådan en man slår op i i de næste mange mange år. Sådan en man kunne låne ud til folk der virkelig er interesserede i sundhedsfremmeplanlægning. Sådan en man kigger kærligt på når man lige får øje på den der i bogreolen. Sådan en man finder frem og 2 år og mindes de mange timers læsning og kloge tanker med. Men det kan man jo for pokker ikke når siderne allerede nu er begyndt at falde ud. Eller det kan man vel godt, men det er bare ikke det samme når man skal fast i siderne så de ikke daler ned på gulvet i en stor bunke.

Og det værste af, at jeg har fyldt en masse noter ind i den, så jeg har jo ikke lyst til bare at få en ny.

Jeg har skrevet en sur mail til amazon. Det lyder i øvrigt underligt at være sur på engelsk.

Ingen kommentarer: