mandag den 12. januar 2009

lavtravende motivation

Jeg synes også det trækker lidt tænder ud i denne tid. Der er stadig meget lang tid til vi skal aflevere (9. sep), og min motivation er ikke så højtravende lige nu…

Derfor har jeg opstillet nogle arbejdsdisciplinregler for mig selv:
- Arbejdsdagen er fra 9-15 (de fleste dage…)
- Max en hjemmearbejdsdag om ugen (de er bare ikke særlig effektive i denne tid)
- De resterende dage skal jeg læse på CBS / specialekursus / gruppemøde
- Deltagelse i alle specialekurser –både på sundhedsfremme og virksomhedsstudier


OG FINDE ET STUDIEJOB DER KAN VÆRE RELEVANT FOR SPECIALET... En del lettere sagt en gjort skulle jeg hilse og sige.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

:-D Hvad skriver du da speciale i?

Berit sagde ...

Hej Karsten. Fed hjemmeside i har der.. den skal jeg have kigget lidt nærmere på.

Fin post om motivation på din blog, lige appropo mit sidste indlæg.

Jeg skriver speciale om de nye kommunale sundhedscentre. Om planlægning og strategier i disse...