torsdag den 18. september 2008

Charlottes september

I hele september har min kalender været godt fyldt med forelæsninger på Teksam og læsning til samme. Der skal ikke være tvivl om, at det gav mig mange frustrationer de første uger, men særligt den sidste uge har givet meget mere mening og frustrationerne er nu ledt mere i baggrunden og afløst af udfordringer. Jeg kan nu se at jeg er nået til nye erkendelser og har fået nye oplevelser med mig.
På tirsdag skal jeg til intern skriftlig prøve for at bestå kurset: 'Politik, planlægning og regulering'. Jeg glæder mig til det er overstået og bestået-Fingers crossed!

Så fra på tirsdag skulle jeg meget gerne rette mere fokus mod det egentlige speciale.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Charlotte
Spændende læsning. Held og lykke på tirsdag. Jeg krydser også fingre. Jytte