onsdag den 3. september 2008

Teksam og sundhedsfremme

Startede i går på grundkursus på Teksam som omhandler miljøorienteret planlægning, politik og regulering. Det lød på den ene side til at være interessant stof, som vi skal igennem over de næste 9 undervisningsgange og også brugbar viden i forhold til vores speciale. På den anden side blev principperne om regulering og politik præsenteret i forhold til den materielle produktion og klimaudfordringer. Det er en markant anden kontekst end den jeg beskæftiger mig med og jeg skulle virkelig holde tungen lige i munden for at overføre principperne til en kontekst, der handler om sundhedsfremme i kommunerne, som er omdrejningspunktet i specialet(det skal vi have uddybet snarest her på bloggen!).
Jeg må sige at jeg er meget spændt på, hvad de fortløbende kursusgange byder på.

Ingen kommentarer: