tirsdag den 3. februar 2009

På pinden igen

Så er jeg hjemme igen efter en herlig skiferie. Og det er faktisk godt at komme hjem til arbejdet igen, jeg synes vi har en god retning i specialet og jeg stoler på den struktur vi har planlagt.

Vi havde vores første interview med en kommune igår. Charlotte havde lavet et stort stykke arbejde med en gennemtænkt spørgeguide. Det gik godt, selvom guiden var lidt svær at følge, ham vi interviewede fortalte rigtig meget af sig selv fra starten. Men det gik godt og jeg synes vi fik en masse ud af det. Samtidig var vi ikke "universitetsforsigtige" som vores vejleder har advaret os imod. Han mener at man skal være klog i interviewet, vise sin viden og være dialogorienteret. Og det tror jeg vi gjorde...

Charlotte tager til Mexico i 3 uger i morgen. Så nu er det min tur til at arbejde på egen hånd. Det bliver fint nok, vi har lagt en ret udførlig plan, som jeg håber holder.

Ingen kommentarer: