torsdag den 19. februar 2009

Uhha

Så kommer Charlotte snart hjem! Jeg glæder mig, det bliver godt at få hende tilbage på holdet.

Og det er også lidt spændende, hvad hun synes om det arbejde jeg har lavet mens hun var væk. Det er jo også hendes lille barn jeg har arbejdet på! Er hun mon enig i det arbejde jeg har lavet og kan hun se det geniale i de (små)omstruktureringer jeg har foretaget?...spændende.

Jeg synes det er gået godt med arbejde mens hun har været væk. Dels synes jeg vi har rimelig godt styr på retningen, så der har ikke været hindringer på vejen, som skulle gennemtænkes og overkommes. Og dels har det været motiverende i sig selv at skulle vise noget frem om 3 uger. Altså jeg har haft lyst til at lave noget rigtigt godt at vise hende når hun kommer hjem. Og så må vi håbe at det er godt!

Ingen kommentarer: